pátek 11. července 2008

Zkouška upgradu

Někteří čtenáři komentovali určitou nepřehlednost mého blogu. Pokusil jsem se to napravit... Uvidíme, jestli to funguje. Dneska to nebude o filmech, ale o tom, jak jsem hledal nápovědu k tomu, abych dosáhl lepší typografické atraktivnosti mého blogu.

*-*

Tak, ověřil jsem si, že to funguje. Bohužel to nemá zpětnou působnost a předělávat předchozí příspěvky se mi nechce, protože by se porušilo datování. Tak to jen na vysvětlenou.
Paradoxně jsem nápovědu nenašel v oficiálním FAQ (akronym pro Frequently asked questions neboli Často kladené dotazy), ale v blogu se sympatickým názvem Dummies Guide to Google Blogger Beta Trocha hrátek s CSS skripty ještě nikoho nezabila, že? No, každopádně teď k vaší libosti předkládám výsledek svého snažení. A pak že mi nezáleží na kamarádech, Pytlíku. :-)

Žádné komentáře: